| بسـم اللّـه الرحمـن الرحیـم |
32 + :: هو مورو

32 +

چرا وضعیت سلبریتی‌هامون باید به قدری داغون باشه که من از این توییت بازیگر مورد علاقه‌م، چیزی در حد ذوق مرگ شم و حتی تو اینستاشم ازش تشکر کنم؟ سوالی بود که بعد ریپلای زدنم به این توییت، بهش فکر میکردم.
.
+ از سلبریتی‌های ما هم فقط کمپین حمایت از سگ و یوز ایرانی درمیاد.
+ به نظرم دفاع از فلسطین تبدیل شده به یه معیار و میزان. در واقع هرکس، هرکس اگه از مردم فلسطین مقابل جنایات رژیم اشغالگر دفاع نکنه، نه درکی از حقوق بشر داره، نه انسانیت و نه آزادی‌خواهی. فکر کنم من بعد قبل از اینکه با کسی بحث سیاسی اجتماعی کنم باید موضعش رو نسبت به فلسطین بپرسم و ببینم آیا اصلا ارزش بحث کردن داره یا نه، اونوقت واسه صحبت کردن یا نکردنم باهاش تصمیم بگیرم!
+ دفاع از مردم یمن، سوریه، روهینگیا و.. هم تو همین مجموعه‌ست، اما قدس بارزترین نماد استکبارستیزیه.
01:28 | Wednesday 26 Ordibehesht 1397
همه ما
شکستگی‌هایی داریم
که نور
از طریق آن‌ها
به ما وارد می‌شود..
طراح قالب: عرفان قدرت گرفته از بلاگ بیان |